Tahniah!

Assalamualaikum,

Entry kali ni aku tujukan khas buat Asha, my best friend! Tahniah untuk? Tahniah untuk dia sebab permohonannya berjaya untuk dia sambung belajar ke Matrikulasi Pulau Pinang (MPP) Congrates girl! Alhamdulillah. I'm so proud of you!

Asha, dia dah macam adik aku dah. Even, aku baru kenal dia 5 tahun tapi aku rasa dah macam kenal dia dari kecil. She's very kind. Selama aku kenal dengan dia takda sikit pun dia sakitkan hati aku ke buat aku marah ke TAPI yang buat aku annyonying memang banyak! Too much aku rasa. hahahaha tapi annoying dia tu buat persahabatan kami lebih erat. As you guys know, masa form 4 aku pindah sekolah dan aku jumpa kawan baru. Even aku cakap aku ada bestfriends baru, tapi believe me Asha no one yang sama macam kau! No one!





 Sha, nanti kau dah stay sana belajar elok-elok yee. Biar rajin! Make a new bestfriends yang boleh jaga kau tengokkan kau bila aku takda nanti. Aku tahu kau susah sikit nak tegur orang tapi believe me bila dah duduk sana nanti insyaAllah kau akan jumpa kawan yang boleh get in dengan kau. Nak kata sekepala, susah kot nak jumpa sebab aku rasa aku jee yang faham kau. Ecececececece! hahahahaha!

Oh Tuhan, I still can't believe yang kau kena keluar dari Kelantan! I mean, belajar jauh jauh. hihi. Iyelaa, kau kan tak pernah duduk jauuh dari family kau. Tapi aku rasa kau oky nanti. Mana taknya saudara-mara keliling Pulau Pinang kot! haha *papa kau yang bagitahu umi aku, so umi aku cakap dekat aku* hahahaha

Asha, please jangan lupa aku. hehe I know it sound very childish right? But, it's true! aku taknak kau lupakan aku. Kata bestfriend. hahaha

Tipula kalau aku cakap aku tak sedih Asha nak pergi.Siapa tak sedih bila bestfriend kita nak pergi jauh. Tapi, dia kan nak pergi belajar so, aku rasa takla terlalu sedih sebab kalau dia cuti nanti dapatla jumpa lagi.

Jangan lupa Shamieniyayah!Stand for mekSHA, mekMIE, mekNI, mekYA, mekYAH :")

Dah tak mampu nak teruskan lagi. Dah nangis dah nih! haha. hm Goodluck Asha! Iloveyou and I will always love you.

Saranghea!

Tiada ulasan: