Semester break.





Assalamualaikum.

Alhamdulillah, sudah 4 bulan aku di Langkawi. Belajar di Langkawi Tourism Academy@KKLK. Selesai babak pertama, tinggal tiga babak lagi untuk diteruskan. Even aku ambik certificated je tapi aku percaya segala rezeki datangnya dari Allah. Kita mampu berusaha sebaik mungkin saja. Aku serahkan segalanya kepadaMu Ya Allah.

Pada awalnya sungguh sukar untuk aku lalui hidup di Pulau Langkawi ni haaaa! Banyak sungguh dugaan bila hari aku daftar itu pada bulan puasa. Ya Allah, sungguh mencabar. Berbuka puasa sorang-sorang, bersahur pun sorang-sorang. Hahahaha sedih betul! Tapi aku cekalkan hati ni haaa bak kata umi kalau nak berjaya kena berkoran sikit.

And finally alhamdulillah aku selesai untuk semester 1. Cuti untuk 2 minggu and guess what, cuti aku dah nak habissssssssss! Aku buat apa dengan cuti akuuu! haha kata cuti, so rehat jaa laa. Hari sabtu dah kena balik Langkawi *air mata air mata* Takpela kali ni pi dah jadi senior. hehehe You wait haa junior, ini senior muu. hahahahaha jkjkjk

And guess what? Aku dah malas nak berkarang-karangan ni. hahaha so bye!


Tiada ulasan: