Talk!

Assalamualaikum!

Hi Peeps! Nama aku Nur Hidayah Binti Ismail and secara rasminya i'm already 7teen years old! Horeyy! Hip Hip Horeyy! Tiba-tiba perkenalkan diri pulak. Err, iyelha takut korang dah tak kenal aku lagi :o Hm Hm T.T

Tiba-tiba on komputer tangan pi buka blogger.com. Hah memang kena sign in-lhaa. Heee, so aku decided nak taip taip sikit. Nak bertanya khabar blog buruk aku nih :") hihi. #PasangLaguWreckingBall
Antara faktor-faktor yang menyebabkan aku takdak masa nak updated blog ialah *hamboih!

  1. Kelas tambahan semakin menggila
  2. Homework terlampau banyak!
  3. Tiap-tiap petang wajib kena pi aktiviti sekolah
  4. Malam sibuk dengan homework
  5. Malas nak on komputer
  6. TAKDAK MASA!
Sebab paling besaq ialah TAKDAK MASA! Hm Hm Hm T.T *crying Kesian saya. Aku rasa tahun ni akan jadi tahun yang paling penat! Hmm, sabarlha dayah. Biasalah nak berjaya kena sabaq. Taulha kau nih dayah! *scolding mysef -.- Gilaaaaaaa.

*Perenggan akhir*
Esok ada ujian Buffet&Cafeteria Table Setting. Please wish me luck! Got to prepared for tomorrow :') Chaww. Byeeeeeeeeeeeeeeeeee :*

Tiada ulasan: