The examination just around the corner!

Assalamualaikum,

Hi guys! Sihat? Straight to the point. dah ready untuk peperiksaan kali pertama for form five? haha/ Takut lhaaa T^T hm hm, apalhaa aku nak jawab nanti. Ak punya tarikh exam 9/3 hari ahad ni. Korang bila? Rata sekolah form 5 mula hari ahad ni ehh? Sebab member-member aku yang sekolah lain-lain semua start ahad ni. InsyaAllah we can do it! Amin~

Ohyee, ahad lepas hm 2/3/14 my frst function :") Alhamdulillah dapat peluang handle function buat kali pertama. Dapat serve Pengarah PPD Kota Bharu sendiri ta! hihi :") Alhamdulillah! Letih memang yee lha! Masa free ada sehari jee, itu pun nasib baik takda kelas hari jumaat tu. Kalau tak memang nahaslha kitaorang nak prepared barang-barang. Nak setting bagai lagi.

Gemuruh? Hoho, takyah cerita ah. Memang tahap dewa! lol, siapa tak gemuruh kalau first time dapat handle function. haha, memang gempak ah! Bkan semua terpiih untuk first function ni, ckgu pilih 6 orang jee. Itu pun mungkin rezeki saya nak dapat ^^

Alhamdulillah, everything jalan dengan elok. Takda tahap sampai jatun pinggan depan tetamu. Hahaha! Sekarang, kena prepared untuk first examination for form 5 lhaa pulak! Ya Allah, ingatkan aku tentang segala yang aku telah pelajari. Amin :") Heeeee. Farewell! Good luck gus :*

Assalamualaikum.

Tiada ulasan: