Permohonan ke Kolej Vokasional & Sekolah Menengah Teknik .

Assalamualaikum . Hi :D Entry kali nih nak cakap pasal sekolaa laa . hmm , Result PMR dah tak lamaa da nak keluar :< Berdebar pulakk tunggu . Ish ! berapa lahh saya mampu raih A kali nih :/ *debar dup dap dup dap . So , memandangkan saya nih kurang minat dengan sains and mathematik . Saya lebih kepada aktiviti memasak :3 yeehaa :D hehe . Jadi , my mom suggest to me supaya mohon untuk ke sekolah teknik or kolej vokasional :) hee , semalam baru saya mohon . haha . nasib baik masih sempat !

Untuk daftar klik SINI .

Mula mula saya gelabah biawak ! haha . sebab aliran yang saya nak TAKDA ! uh ?! :O gelabah la :'< Tapi , syukur alhamdulillah . Tuhan permudahkan urusan saya apabila saya jumpa jugakk sekolah yang menawarkan aliran tu , di Kolej Vokasional Tanah Merah :3 Jauh nyaa dengan rumah saya :'( Sebenarnya saya mintak aliran Bakering pilihan kedua seni kulinari . Yaa Allah mintak mintak laa dapt pilihan pertama :'> Amin . Doakan kejayaan saya yee kawan kawan :') heeeee .

Iyee laa , kawan-kawan rapat saya ramai yang nak pergi MRSM . diorang mintak MRSM laa , SBP laa . Saya mampu mintak ni jee :< hmm , saya takde laa pandai macam diorang :'/ TAPI , saya bersyukur sangad sebab saya pandai dalam bidang masakan :'D Sebab saya enjoy bilaa memasak ! Sempena cuti nih , hari hari saya masuk dapur , do something . haha . Cara sayaa :'>


Nest year , kena dduk Asrama doh laa :'< Sediy nok tinggal adik , umie , abah rumoh :'/
kbyeeeeeeeeeee .


2 ulasan:

Asha Shahira berkata...

takpooo.. nnti outing kita g juppo Hyper koe, McD koe... kito saem smpai mati kea..

HidayahIsmail// berkata...

Alahaii , cik adik :> saya tak mintak Teknik PC laa . saya mintak Teknik Tanah Merah :') Jauhnya dengan korang .