Apa Istimewanya dia ?

Assalamualaikum , hey peeps ! Selamat pagi :> hihi . Pagi ni saya bangun awal sebab abang long daya dah balikkkk ! wihiiiiiii :"D RIndu gilaa dengan along . haha ! *mesti bangga along dapat adik macam aku (cee wah !) Hari ni taknak cerita pasal tu , hari ni saya nak cerita pasal kawan baik GILAA saya , tapi lelaki lahh nama dia Iskandar ,. Just call him 'sepett' . Nama hott lahh katakan . haha !


Itu sepett a.k.a Iskandar :D Dia memang seorang yang sporting dan mudah minta tolong  Kadang -kadang ade jugakk perasaan geran/bengang/marah/menyampah dengan perangai dia . HAHA ! Tapi , bila difikirkan balik itu lahh asam garam dalam persahabatan :)

Kami ada minat yang sama , hihi . Saya suka Justin Bieber begitu juga dia . Tapi , dia memang peminat tegar Bieber ! He always call me 'mekk' bila bercakap --, Saya dengan dia tak berkira sangat . Hari tu , ade pertandingan 'Bakatku' untuk program menghias makan dianjurkan oleh pihak PPD dan PTPL . Dia dengan saya pergi menyertai program tu . Wahh ! memang best gilaa sebab first time masuk pertandingan menghias makan . Memang ramai sekolah yg pergi , dalam 40 buah sekolah . Bukan seluruh kelantan laa . Tapi malangnya , kami tak menang :( sungguh menyedihkan . Nak tengok tak gambar makanan yg kami hias ? Okayy kejap ->




Tadaaaaaa ! makanan nih dipanggil 'canape' . yg paling susah nak buat tu , nama sekolah saya kat tepi tu . haha . sangat menyakitkan hati nak buat tu . :P 


Apa yang best ? Dia seorang pencinta wanita --' haha ! Dia memang ramai crush sampai saya sendiri pongg jadi crush dia -,- *nasib . haha . Dia memang seorang yang suka berkawan dengan perempuan . Entah kenapa :P Kami wajib bergambar bersama sebab itu dah menjadi trend kami sebagai sahabat . Memang ramai yang jelly tengok cara kami berkawan . Kami tak pernah kenal 'kawan makan kawan' . Sampai kat sekolah saya tu , memang kami terkenal sangat lahh dengan gelagat kami . Kalau gelak , sampai bangunan tingkat atas sekali boley dengar . haha . Kami periang , okayy ;) hihi


Gambar nih , masa last day kami Exam PMR ! hihi , bilaa keluar dewan terus keluar handphone ambik gambar . Menunjukkan saat kebebasan kami :"D haha ! Happy gilaa doo masa tu !

Last sekali , saya harap sangat persahabatan kami kekal sepanjang hayat , sebab next year mybe kitee orang berpisah . sbb dia nak pergi MRSM :"( saya pulak ke sekolah yg okayy sikit . hihi . Harap dia tak lupa aku :"> kbaii .