Segmen: Up Kan Followers Dengan Mendadak!!!

Assalamualaikum , Hey Peeps ! hihi Segmen baru pulakk kali nih . Tadi , pergi jenguk blog Asha . Dia ader mention saya dalam entry dia , pasal segmen nih jugakk . Akibat terlalu teruja , saya dengan tidak sabar sabar nak join segmen nih . haha . *Chaaaaaayooooook ! over sangat ker ? -,- haha ,


Okayy , followers saya tak ramai pun :( sebab tu saya join segmen nih :") hihi . Disebabkan saya guna blogskin yang amat menyulitkan ini saya tak dapat PRINTSCREEN followers saya , tapi harap dengan saya hanya menyatakan saja jumlah followers pun takpe kan :D hihi . Mohon dibelas kasihan :"( Okayy jumlahnya 53 sekarang harap lahh dapat tambah 60-70 :"D mohon ehh . hihi *Sayang korang . hehe

Okayy saya TAG kepada Asha sebab dia lahh satu-satunya best buddy saya yang active ber-blogging :") hihi


Okayy , I'm Done :)