Contest : Saya sayang kamoo sahabat♥











Assalamualaikum , and hey peeps ! Okayy kali ni Daya join contest "saya sayang kamoo sahabat" . contest yang menarik sangat nih dianjurkan oleh beliau . Mula-mula saya blogwalking kat blog dia , terus nampak contest nih . Wah ! memang menarik sangat sampai saya tak sabar-sabar nak join . yang lebih menarik bila ada hadiah yang ditawarkan . wihiiii , it more fun !

Friend is need is a friend indeed .
Daya , Asha and memey .

yeah ! sebenarnya gambar mula-mula tu , sebenarnya gambar tahun lepas . saja upload sebab saya sangat suka tengok gambar tu :) hihi . okayy , second picture ? That my besties :") Kami tak pernah kenal erti 'kawan makan kawan' . Sebenarnya kami dah kenal 3tahun . First day saya melangkah masuk ke sekolah baru . Asha (gambar pakai topi) yang tegur dan bantu saya apa yang patut . Terharu sangat masa tu :")


Adni and me >< *hangout !



Dan sampai sekarang kami masih mengekalkan talian persahabatan kami . Saya suka buat lawak dekat mereka . Mereka suka gelak . Kalau sehari saya tak datang sekolah , alamaknya hmm , sunyi sepi laa . hihi . Mereka ibarat pendengar yang setia , adik/kakak yang penyayang . kawan yang SEJATI :") Saya tak pernah menyesal kenal dengan mereka . Mereka banyak membantu saya dalam apa jua keadaan dan kadang-kadang mereka juga lahh yang menyelesaikan masalah saya . Walau apapun yang kami lakukan , kami HARUS dan WAJIB bersama ! Kalau salah seorang daripada kami taknak buat perkara tuh , memang kami takkan buat ! Itu lahh kawan yang sangat memahami . 


Baru jer keluar dewan , terus snap gambar . Saat  Pembebasan :")


Mereka lahh kawan , sahabat , rakan , bestfriends , besties saya :"D Even apa pun yang berlaku , Kami tetap bersama . Ohh , kami juga ade buat satu album tentang kenangan kami bersama . Ia lahh , sebab next year , semua dah nak keluar pergi MRSM , SBP , Teknik dan rata-rata lahh . Jadi , kami putuskan untuk simpan gambar-gambar kenangan kami bersama dalam sebuah album . Indahnya persahabatan , kan ? :)

Lovee you :D

Kami sebenarnya BER-Lima . dan kami gelarkan diri kami sebagai 'SHAMINIEYAYAH' . Menarik tak >_< hihi . SHA - aSHA MI - MIMI NIE - adNIE YA - aLIA YAH - daYAH :)
Never let you go :")

 Kami TIDAK pernah mengabaikan 'ahli-ahli' kami . Even , salah seorang daripada kami ade masalah or buat masalah . Kami TIDAK meminggirkan mereka . Malah , kami cuba menasihati mereka dan bertanya masalah mereka . Ohh , Tuhan , kau kekalkan lahh persahabatan kami hingga ke akhir hayat :"D

Cerita kami hanya simple , Kenal dulu baru nilai :> Saya Kenal siapa kawan saya dan saya sayang kawan saya :">


------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Masih ada lagii sorang bestfriends saya sejak dari dalam perut lagi ! serius saya cakap . hihi iaitu , KEMBAR saya :D arrrrrrrrrh ! *keterujaan . haha . Okayy , ramai tak percaya kami kembar sebab kami sangat-sangat-sangat berbeza ! Nak tengok , serius ? haha . okayy .

Hayyyyyyyyyaaaaaak ! Wachaaaaaaaa ;O hihi , amacam ? lain kan ? haaaa , saya dah bagi tahu , taknak caye . hihi . Betul , saya kembar . Umie saya cakap kami kembar tak seiras . sebab masa dalam rahim umie kami ade dua uri . maksudnya dua sarang laa . uh ? betul ka ? Besarnya kuasa Allah :")

Si baju merah tu merangkap sebagai adik saya :) Doktor cakap dia adik , saya kakak . sebab dia dilahirkan selepas 4 minit saya dilahirkan . Korang tahu tak , cerita pasal kami dilahirkan nih dah semua orang dah tahu sebab setiap kali umie saya jumpa kawan dia mesti bercerita pengalaman mengandung kan si kembar :D haha !

Well , saya ade kawan selamanya/adik/kakak :D tapi , kami tak satu sekolah , sebab dia nak duduk asrama . dan saya taknak ! dia jarang balik rumah , dua minggu sekali jaa kot :( kami jarang spend time together >< Dan sekarang , habis PMR . dia da dduk rumah :D Saya ade dia sepanjang masa :") dia selalu ade ketika diperlukan . haha . Jangan jelly *kenyit mata ;) hihi . Memang best !

Setiap orang yang tahu kami kembar mesti tanya macam nih "Tak bergaduh ker ade kembar ?" hihi . No lahh , kalau kecik-kecik dulu haa memang ! selalu sangat gaduh tarik-tarik rambut ! ahaha . Tapi sekarang dah besar , dah tahu mana baik mana buruk :) hihi .

Okayy laa , dah panjang sangat rasanya nih >_<

Hanya mencuba nasib :
Ismail's daughter :*