Tempahan kek dibuka!

Assalamualaikum//


Hi guys! Well kali ni nak buat promote sikit.  Sempena cuti sekolah sekrang ni aku tengah ambik tempahan untuk kek/biskut and pastri. Sebenarnya aku dah buat masa 2 minggu sebelum cuti sekolah hari tu. Sebab banyak kelas yang buat jamuan so aku ambik kesempatan untuk ambik order buat kek and others. Yang paling banyak permintaan, Red Velvet with Creamcheese Frosting. Diorang cakap sedap, so aku buat jee ^^ Heeee//

Tapi bagi yang stay are Kota Bharu,Kelantan jee lhaa yee. Aku sgt mudah berurusan. So, everything you want InsyaAllah aku dapat tunaikan :D *ceewaah* Antara komen yang aku dapat dari customers aku tempoh hari :)





Yeahh :) Sebenarnya aku saje jee ambik tempahan macam ni nak improve kan lagi skill aku dlm buat kek and others ^^ InsyAllah one day aku nak jadi Chef :D Heee.

Okayyy, kalau berminat boleh DM aku dekat: https://twitter.com/EhhDayah or PM aku dekat: https://www.facebook.com/mokcik.doyaah 

Harga boleh dirunding XD haha. Kbyeeee.
Assalamualaikum//

Tiada ulasan: