Dayah is back!

Assalamualaikum!

Hi you guys, dah 4 bulan lebih aku tak updated blog ni kan :< I'm really really sorry, sbb aku too busy dgn exam final year lepastu banyak problem yg perlu dibereskan. So now, aku rasa aku dah free kot -.- haha// Memandangkan cuti sekolah dah bermula, dengan secara rasminya aku akan kembali aktif blogging seperti dulu ^^ Yeaaaaaay!



Aku masih lagi tak percaya bahawasanya *cehh ayat!* tahun depan aku dah 17tahun! Woaaaaaah :O Dah jadi senior sekolah menengah kot --, hehe! Daebak! And also I'm gonna be a senior of Catering and Serving Class XD Wohooooo! Daebak! Daebak! Ohyeah! Ohyeah! *Kenapa excited sgt ni -.-*

Tahun depan SPM, so kena masuk kelas tuisyen. Kena blaja gila-gila :o Oh my! Hm hm maknanya tahun depan no more networking sosial lhaa :< Except nak cari bahan buat folio dalam google. Ahhhh! Takpe sabar dayah sabar :') For the future! yeah!

Ohye, ada lagi cerita paling latest! My umie, dia suruh aku belaja bawak kereta kot! Woaaah! Ini adalah berita yg paling aku tunggu-tunggu :'D Yeahh, form5 dah boleh buat lesen kereta kan? Haaaaaaaaaaa, gembiranya hati!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Member aku semua dah pergi holiday :'< Ada yg pergi China,Korea,Australia! Gila kau! :"( Untunglhaa, aku juga yg masih stay kat rumah all day! Sebab my mom kena jadi pengawas peperiksaan SPM di SMK*tutt* Hm h :'/ Sempat ke tak pergi holiday tahun ni, aku pun tak tahu. Tahun depan memang tak pergi langsunglhaa sebab aku dengan my twin SPM. Hmm Sabor jee lhaa ;'> nvrm.

Siapa ada anjur giveaway ke contest kee mohon info sama aku yee ^^ Heeee.
Got to go. Bye//

Assalamualaikum//




1 ulasan:

Arrien::@man!:: berkata...

Wah,sama lah kita.. saya tahun depan SPM. Nasib le.. hehe btw jom join My First GA :)

http://arrienlove.blogspot.com/2013/11/first-giveaway-by-atiqah-jaidin-arrien_1.html