Too lazy.

Assalamualaikum :)

Hi peeps ! Woahh :O Tetiba nak updated blog kan? Mohon jangan pelik. Ni pun sebab aku dah tention sangat dengan homework yang bertimbun atas meja study ni haa. Untuk kurangkan tekanan sedikit aku updated blog lhaaaa ^^

Okayy. Tajuk tak boleh blah kan -.- I know. haha. Hmm esok semua kerja-kerja tu dah nak kena hantar. Maths,Science,BahasaMelayu,BahasaInggeris and more :'( Huh. Aku tahu merungut jee. Buatnya tak -.-" Okayy! Hmm. Last friday aku dah updated satu entry kan. So hari ni hari Selasa hmm tak jauh pun. *apa aku merepek nih!* Well. Persiapan raya! Siapa dah beli baju raya :D Ohh korang dah beli ehh. Wah untunglhaa :( My ummi tak sempat nak keluar cari baju raya lagi. She's not feeling well bila dengar nak shopping :3 hikhik. Apa pun InsyaAllah sebelum tiba hari raya aku akan dapat baju baru. hehehehe --,

Ohh btw ! Anak sepupu saya yang comel lagi cute tu dah besar :') Rindu sama dia. Harap-harap raya nanti balik Kelantan yee sayang ^^ Mokyah rindu nak peluk kamu! hihi


Suka sangat dengan kucing budak nih XD Sampai tertido dengan kucing -.- hahaha. He's cute right :3 I know. haha Tengok mak sepupu dia lha wehh. *ehh ape kaitan*

Dan ! Saya dah berjaya buat mee bandung -3- Bukan senang tau :'( Tapi alhamdulillah abah ummi cakap sedap ! :D Wohooooooo. Syukurlhaa.


Ohh memang sedap ! hahaha *perasan* Yihooooooooooooo! *excitd* Hmm.

Ape lagi -.- Saya rasa sampai sini jee kot :D Well. kena siapkan kerja sekolah duluu :( Esok nak kena hantar semua kerja-kerja tuu. Ohhhh! Hmm gtg! Bye! Assalamualaikum :)


Tiada ulasan: