Hari Penting .




Assalamualaikum . Hi there :) Hmm , Esok hari penting untuk batch '97 , kan ? Termasuk laa dengan saya . Saya rasa ini merupakan post yang ke tiga pasal result -,- Adooi , kecut perut rasanyee :'| Gembira ada , takut , risau , . Bercampur baur . Gembira sebab esok dapat jumpa kawan-kawan . Lama tak jumpa . Takut sebab takut kalau kalau saya akan mengecewakan ibubapa saya :'< Ya Allah , berdebar nya rasa ! Tak boleh tenang ! Seriuosly , rasa macam taknak pergi saja esok . Tapi . walau macam mana pun , kena pergi jugak :'O


Mampukah aku ?












Jawapanyaa |

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


INSYAALLAH






2 ulasan:

Unknown berkata...

gudluxxx dear ...

akaQ doakan adik dpt result y xmengecewakan mak & ayah adik . AMiN ! :)

lania assina berkata...

GUD LUCK daya..insyaallah semua nya baik baik je,:')