GEMPAK Giveaway by Farah, Puteri & Ain

Jom join sini :D


Banner dia cute lahh :D Yohooo ! Tak sia-sia awak buad banner lawaa macam nih
sebab GA awak memang gempak ! Dan hadiah yang sangat menarik ;) heee

So , korang nak baca saja ker ? Eh , jom lah join . Banyak hadiah menanti anda :D
Klik banner untuk rembat semua hadiah :3

Mangsa Tag |

And done :)






6 ulasan:

Nurul Ain Atikah berkata...

banner tu lawa ke? perli ek?
apapun semoga awak jadi top taggers.
update check sendiri. malas nak gitau.

http://www.aingraphic.my/2012/12/gempak-giveaway-by-farah-puteri-ain.html

Sakinah ♥ berkata...

Saya datang dari giveaway yang sama juga. dan jemputlah jenguk entry sy yg lain :) http://norossakinah.blogspot.com/2012/12/gempak-giveaway-by-farah-puteri-ain.html
http://norossakinah.blogspot.com/2012/12/segmen-aku-ini-seorang-blogger.html
http://norossakinah.blogspot.com/2012/12/giveaway-by-cartieca.html
thanks BTW done follow you :)

Nurul Ain Atikah berkata...

Anda belum diverify, sila verifykan diri anda untuk pengumuman pemenang. link fb, no likers. bukti kalau nak mengukuhkan jawapan. :D

http://www.aingraphic.my/2013/01/update-ga-1-pengurusan-dan-peraturan.html

Nurul Ain Atikah berkata...

http://cikeyqa01.blogspot.com/

BLOG DAH BERTUKAR DOMAIN

Nurul Ain Atikah berkata...

PERINGATAN SEKALI LAGI.. KALAU LUPA LAH
http://cikeyqa01.blogspot.com/

BLOG DAH BERTUKAR DOMAIN

Nurul Ain Atikah berkata...

TENGAH TENGOK ENTRY ANDA.
PENILAIN SEDANG DILAKUKAN!

http://cikeyqa01.blogspot.com/

SILA SABAR BUAT SEMENTARA. :D