Rindu .

Assalamualaikum . Hi .

Hari nih , simple entri . Hanya RINDU :'| Rindu kawan-kawan . Rindu sangat *nada sebak :'<
Espeacially , My GIRLfriends ! :'( I miss you guys :'O *nangis nangis nangis !

Rindu .


Rindu .


Nak tahu sesuatu tak ? Pagii tadi , umie saya kejutkan untuk bangun solat subuh . Korang tahu ape saya buat ? Saya pergi gosok baju sekolah! Bhaha ! Sah ! memang aku rindu korang sangat sangat :'D haha .
Dalam gambar itu , hanya lah sebahagian :) Masih ramai tapi , semua dah blah pergi serbu kantin sekolah . sebab time tu perut da lapoor sangat ! haha ! kecuali kami , yang sibuk bergambar . Last day sekolah :'} *crying face . haha . *TUMBUK BERTUBI-TUBI! perhhh . 

Kbyeeeeeeeeeeeeeeeee :*

2 ulasan:

nurhuda berkata...

sabarlahh , nanti skola menengah adek akan jumpe ramai lagii kawan kawan best ;)

HidayahIsmail// berkata...

hihi , kak . saya dah form3 laa :D