Contest | Saya sayang kamu, sahabatku !

Assalamualaikum . Hi there :) Alhamdulillah . Hari nih sekali lagi saya join satu contest tentang sahabat :D wiiii , *sukaa sangat nih . Okayy . Tadi , sambil Blogwalking blog kawan saya , Asha . Dia ade tag satu contest untuk saya :> hehehe . Thanks sha !


Don't follow everything the rules :D Saya juga warga Malaysia ! Done follow your blog dear :>

Jom Mula !







Nama Anda Dan Sahabat .

Nama saya | Nur Hidayah Binti Ismail .
Kawan saya punya nama | Nur Asha Shahira binti Zamri 

Ceritakan serba sedikit Tentang Sahabat Anda .

Wah , part paling saya suka >.< hihi . Okay . Kawan saya nih orang panggil for short name Asha . Suwik kan namanya . yeye macam tuan empunya badan juga :) heee . Dia sporting ! Dia gilaa-gilaa ! Dia Chomel ! Dia baik ! Dia periang ! Dia agak sewel -,- haha . Tak tak :D dia adalah seorang sahbat yang betul-betul namanya 'SAHABAT' . Walau apapun masalah saya , dia setia membantu :') ketika saya senang dia 'selalu' ade :D yang penting ketika saya susah juga , dia ade di sisi saya :) Itu namanya Sahabat , kan ? 

Setahu saya , selama saya kenal dia . Dia tak pernah nak moody tak tentu pasal . yeah ! Betul ! sebab prinsip hidup dia , Just Enjoy the life . *and life while we young ! tibe-tibe nak nyanyi :P haha ! Dia Juga merupakan seorang yang fanatik dengan K-POP . Lagi-lagi dengan BigBang ! Fuuhh , memang lancar jee dia cakap pasal korea . Nak-nak dengan Alia . Kawan baik saya lagi sorang :) 

Mengapa Anda Sayang Dia ?

Saya sayang dia sebab saya tahu , dia mampu jadi seorang sahabat yang setia :D Dengan gaya kebudak budakannya itu menjadi saya gila nak berkawan dengan dia :D haha ! Dia sememangnya OHSEM ! Tiap-tipa hari saya pergi selongkar blog dia . Yer laa , tak boley jumpa :< Jauh jugak laa rumah dia :O So , sekarangkan ade kemudahan Internet . So gunakan sebaik mungkin! haha . 

  Bak kata Iklan Digi :)
kawan gila-gila rambut tak sama tapi sekepala tak sedarah tapi
bersaudara . kami riuh kami gempak ngam-ngam macam segi empat tepat . kami buddyz kami takkan terpisah :D


Miss you too , sha :>


Saya Tag | Awak :)


2 ulasan:

nurhuda berkata...

sweetnyee korang :D

Engku Farahah berkata...

tq sbb join :) sweet nye both of you. moga kekal ke akhirnya