Kenapa saya ?

Assalamualaikum . Hi dan selamat pagii . pagi-pagi buta saya dah menghadap komputer -,- Saya selalu bangun awal :P haha ! Okayy , sebenarnyaa kan semalam saya telah mengalami satu kecederaan . Sebenarnyaa dua --' First , mase saya tengah nak angkat my Muffin dari oven . Pufff ! my middle finger boleh tersinggah depan oven yang besi panas gila tuh . Adoii ! Subhanallah , meraung kesakitan ! :'O  okayy okayy saya tahu , saudara agama saya di Palestin lebih parah dari kecederaan saya . So , saya tak pernah lupa diorang :')


Dan kecederaan kedua , kaki -..-' Akibat nak cepat , kaki saya telah menyepak bucu dinding bilik saya sampai kuku kaki saya berdarah dan tercabut -,-' perrrr ! perit doo . Taknak kalut kalut lagih dah! :< Dan sekarang alhamdulillah , tahan sikit . Oh oh , baru pagi tadi . saya bangun nak solat subuh . Tiba-tiba pulak boley tersepak skali lagi kerusi kayu depan katil saya !  Astagfirullah hallazim ! bayang kan laa kesakitan nyaa =,='

Dan hari nih juga saya takdapat nak pergi hangout jumpa kawan lama :'< Sedih ! Takpe laa mugkin takde rezeki :') Lain kali yee kawan :'D heeee .
Okayy then , saja nak luah perasaan :> hihi .
kbyeeeeeeeee :*

2 ulasan:

Unknown berkata...

cian Daya...meh kak zan tolong taruh ubat!
untuk menceriakan Daya..kesakitan itu penghapus dosa...bukan le maksudnya Daya banyak dosa...tapi itulah salah satu cara Allh mengampunkan dosa hambaNya.

HidayahIsmail// berkata...

hehe , kak zan komen nih pun suda menceriakan daya ! Thanks kak zan :'D Okayy kak zan , daya akan ingt kata-kata kak zan tu :>