Kenapa saya ?

Assalamualaikum . Hi dan selamat pagii . pagi-pagi buta saya dah menghadap komputer -,- Saya selalu bangun awal :P haha ! Okayy , sebenarnyaa kan semalam saya telah mengalami satu kecederaan . Sebenarnyaa dua --' First , mase saya tengah nak angkat my Muffin dari oven . Pufff ! my middle finger boleh tersinggah depan oven yang besi panas gila tuh . Adoii ! Subhanallah , meraung kesakitan ! :'O  okayy okayy saya tahu , saudara agama saya di Palestin lebih parah dari kecederaan saya . So , saya tak pernah lupa diorang :')


Dan kecederaan kedua , kaki -..-' Akibat nak cepat , kaki saya telah menyepak bucu dinding bilik saya sampai kuku kaki saya berdarah dan tercabut -,-' perrrr ! perit doo . Taknak kalut kalut lagih dah! :< Dan sekarang alhamdulillah , tahan sikit . Oh oh , baru pagi tadi . saya bangun nak solat subuh . Tiba-tiba pulak boley tersepak skali lagi kerusi kayu depan katil saya !  Astagfirullah hallazim ! bayang kan laa kesakitan nyaa =,='

Dan hari nih juga saya takdapat nak pergi hangout jumpa kawan lama :'< Sedih ! Takpe laa mugkin takde rezeki :') Lain kali yee kawan :'D heeee .
Okayy then , saja nak luah perasaan :> hihi .
kbyeeeeeeeee :*

2 ulasan:

Norhaizan hakim berkata...

cian Daya...meh kak zan tolong taruh ubat!
untuk menceriakan Daya..kesakitan itu penghapus dosa...bukan le maksudnya Daya banyak dosa...tapi itulah salah satu cara Allh mengampunkan dosa hambaNya.

Call me DayaOwesome berkata...

hehe , kak zan komen nih pun suda menceriakan daya ! Thanks kak zan :'D Okayy kak zan , daya akan ingt kata-kata kak zan tu :>