TAYLOR'S UNIVERSITY

Assalamualaikum :)


Hi. Hohoho. Hari Jumaat hari ni. Alhamdulillah masih diberi kesempatan untuk terus bernafas atas muka bumi Allah ini ^^ Sebenarnya semalam daya ada cari bahan untuk oral bahasa inggeris dalam newspaper berita harian. Sampai dekat bahagian "MENUJU KE MENARA GADING" Ada kisah tentang Megat Danial Aizat Megat Ariffin. Kenal tak? :D Beliau adalah salah seorang penyuntik semangat daya untuk terus berjaya dalam bidang masakan . Beliau juga merupakan pelajar di salah sebuah Universiti terkemuka iaitu TAYLOR'S UNIVERSITY COLLEGE. Wooah ! Daya memang dah lama ada impian nak sambung belajar kat sana. InsyaAllah kalau ada rezeki untuk daya lepas SPM 2014 daya akan cuba memohon dalam bidang Seni Kulinari juga ^^

Yang pakai chef hat tu adalah Encik Megat Danial Aizat Megat Ariffin :)


Tadi disebabkan semangat yang membara . cewahhh. haha. Daya ada buka laman web TU . Daya cuba cari maklumat yang berguna seperti ni :


Alhamdulillah. Sekurang-kurangnya ada maklumat yang berguna untuk saya di masa hadapan. Hhee. Doakan saya berjaya yee. Dapatlhaa belajar oversea :D Heee. Yang penting dapat kejar cita-cita yang saya impikan!

InsyaAllah. Suatu hari nanti saya akan sampai ke sini :")


1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kenal budak megat ni...bekas stdnt kat east west college.dia ni mmg problem..dpn org jebaik...blkg hancur...