Contest: Saya Si Blogger Awesome 2012 by Yanie dan Akma



Klik banner untuk join .


Syarat-syarat
  • Warganegara Malaysia.
  • WAJIB untuk follow blog Akma dan Yanie untuk mengetahui update tentang contest.
  • WAJIB follow, subscribe dan LIKE semua sponsor.

Cara Menyertai
  • Buat satu entry bertajuk Contest: Saya Si Blogger Awesome 2012 by Yanie dan Akma
  • Letak banner dan linkkan ke entry ini semula.
  • Jawab soalan ini :
             - Sejak bila berjinak dalam dunia blog?
             - Kenapa berblogging? Best tak?
             - Harapan pada blog di masa akan datang?

  • Tag? Seorang atau lebih *Pastikan mereka tahu*
  • Publish entry dan tinggalkan link entry di ruangan komen. Jika dari blog Akma, tinggalkan link entry di ruangan komen blog Akma. Jika dari blog Yanie, tinggalkan link entry di ruangan komen blog Yanie. Jangan hantar link entry pada kedua-dua blog!


Jawapan saya |

1. Sejak 2010 lagi , tapi mula aktif pada 2011.2012 kurang sebab saya lebih banyak menghabiskan masa dengan kelas tambahan for PMR .

2.Kenapa berblogging ? Sebab saya dapat mengenali lebih ramai rakan siber yang Ohsem dan Gempak macam penganjur contest ini >.< Mesti laa best :D

3.Harapan saya pada blog ini di masa akan datang , berharap agar lebih aktif dan terus aktif walaupun usia semakin meningkat . HAHA . 


Saya Tag |
and

2 ulasan:

Haril CP berkata...

jalan tengok laman ini pulak yer

Unknown berkata...

Hadiah tunai melebihi RM200 !

http://nadyabubble.blogspot.com/2013/01/ada-apa-dengan-blog-mksyahircom.html