Suka :D

Assalamualaikum . Hi pepps :D okayy okayy , sebenarnya petang tadi saya buat biskut chocolate chips . Wii suka woo bilaa umie , abah , abang and adik cakap sedap :'D Alhamdulillah , Usaha tangga kejayaan ! hihi
Nak upload gambar tapi ade masalah sikit . takpe takpe nanti saya usahakan :) hehe .

Hmm , sempena cuti sekolaa nih banyak resipi baru yang saya nak cuba :D heee , esok rasanya *InsyaAllah nak buad cupcakes :) InsyaAllah jadi ;'O wowowo . haha . Memandangkan hari tu saya buad icing for cupcakes tak jadii *sediy :'( . kali nih saya nak buad coklat moist . Yeaaaaah ! Harap-harap jadi laa . hehe . Adik saya pergi tidoo rumah mak saudara saya hari nih . Wuh ! legaa dan aman damai saya buad biskut hari nih . duduk sorang sorang kat dapur boleh lebih fokus :D haha .

Oh yee , tadi saya tengah cari resipi coklat moist paling sonang nak dibuat . Tetiba tiba ternampak satu blog yang comeyy sangat , dan resipi coklat moist :> *hati suka ! Jap jap nih blog dia -> RESIPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII ! hehe , Thanks a lot to you , *muah setepek ! :) hehe .

Can't wait for tomorrow :D kbyeeeeeeeeeeeee !

Tiada ulasan: