Mills and Boon novels\\

Assalamualaikum . Hey peeps :>

Wiii , buku novel baru >.< hehe . Saya memang memang suka sangad baca nove . Tak kesah laa Romantik ker , seram ker , sedih ker yang penting dapat baca . haha . Tapi , kali ini memandangkan my mommy is a teacher , so my ummie sayang beri cadangan kepada saya supaya baca buku novel in ENGLISH ! wow ! perkara baru ,  haha . Hari tu ada laa saya baca buku cerita novel in English tapi takda laa panjang sangad cerita tu .

So , umie belikan saya buku cerita yang ditulis oleh Mills and Boon . Mula-mula tengok cover depan dia . Na'uzubillah ! memang dahsyat ! haha ! tapi bila saya beli dan terokai isi dalam novel tu . waaaaaaaaaaaaaaaaah ! memang best wooo ! hihi

Jadi sekarang nih bila pergi kedai buku saya suka pergi rak buku Novel in English ! wiwiwiwi memang best wooo ! haha , adik saya cakap perasan gila aku bajed baca buku omputih . Who's care ?! My mother yang sarankan perkara yang baik asal nak dipertikaikan pulak --'

kbaii :)
Sekarang saya sedang holidayyyyyyyyyyyyy :D esok balik :(

Tiada ulasan: