Entri Lewat Malam .

Assalamualaikum . Hi there :D banyak hari saya tak update cerita baru , kan ? I'm so so sorry :) sebab sejak kebelakangan nih mood saya tak stabil , mungkin letih sangat sebab banyak keje nak dibuat kat rumah nih . Almaklum laa , cuti sekolah kan . Umie saya asyik dok 'active' kan mulut dia . hihi *sorry mom :*

Ahhh  , sebenarnyaa saya baru jee habis tengok Adam dan Hawa Episod 53 online tadi . Wah ! best lah ! suwik sangat lakonan Aaron . haha :D *thumbs up! sambil-sambil dok tunggu tu . masih sempat belajar buat macarons sekejap . haha :D Nak buat jugaa tapi not now laa kot . Nanti kan entri tentang macarons saya yee >.< hihi .

Hmm , bosan ! Cuti sekolah nih aktiviti saya tidur , makan , masak kek/biskut/anything else untuk memenuhi masa lapang :3 haha! dan berjaga hingga lewat malam . saya memang tidur lewat sekarang nih . Ader tu sampai pukul 4 pagi dok tengok movie kadang kadang dok baca novel . sampai tak perasan dah pukul 4 pagi -..-' haha . syok sangat !

Well , alhamdulillah . petang tadi saya berjaya buat pai daging . sebenarnya nak buat pai ayam . my sisiter suda goreng ayam tu makan dengan nasi di ikuti dengan curahan kicap yang teramatlah banyak -,-' Habis ayam aku . cehh -_- haha , so tengok dalam peti ais ade daging . Oh , daging pong daging laa . Janji aku buat ! haha ^-^ So , nasib baik laa sedak sehingga menjilat jari :O huahuahua *evil laugh !

Oh ye , hari ni my friends . Asha , mimi , alia , sepett , haikal and Ekmal ade Exam for kelayakan ke MRSM . Tadi tanye khabar diorang , well Alhamdulillah . semuanya okayy . Asha cakap Mathematics susah sikit . Alaaaa biasa laa tu . Math mane penah buat soalan senang -,-' *muka annoying! HAHA .

Entri kali nih penuh dengan cerita karut marut . So abaikan . terima kasih kepada yang sudi membacanya :D haha . *terharu sangat nih :'>  hihi

kbyeeeeeeeeeeeeeeee , night ! *muah stepek dahi demoooo . hehe

2 ulasan:

Asha Shahira berkata...

wah ! mcm tau-ii jer Mathematics nie tak prnah bgi soalan senang -.-'

HidayahIsmail// berkata...

HAHA ! Macam aku takpernah :P hahaha >.<