Best sangat ker jadi 'playgirl' ?

Assalamualaikum :) hai . nak cerita sikit pasal 'playgirl' . Sebenarnya saya cukup tidak faham dengan perempuan sebegini . Apa masalah dia eh ? susah sangat ker nak setia pada yang satu ? *acece , sedak ayat :P . Seriously saya bagitahu . terlalu sukar untuk saya faham -,-'

Dia sayang orang laeng dalam masa yang sama dia cinta orang laeng . Woah ! Hebatt . haha . Mengarut d/--\b booooooooooo ! 


 Kesian semua Bf-II dia -.-' eh-II , mesti banyak kedit dia minggu-II kan ? woah ! berapa kali seminggu dia top-up saya tak tahu . Tapi , saya tak :p sebab saya single ;) *kenyit mata wohaaaaaahaaaaaahaaaaa evil laugh . kalau saya top-up RM5 dah boley tahan 2 bulan . Ohsome kan saya ? *campur kedekut . haha

HAHA , saya ade terpikir satu kes macam nih . Macam mana kalau dia keluar date dengan orang laeng , dan tersempak dengan yang laeng . it mean cursh laa  haha . mesti gelabah habis ! huahuahua >.<

Hidayah Ismail *my name . Biarkan mereka , asal jangan kau yang buat macam tu -,-' Yeeeeeee baik lahh :)

Nothing to say , hanya abah saya cakap saya buat biskut sedappppp :D *tiada kaitan , jadi abaikan :>
kbaii :*

Tiada ulasan: