Just an Ordinary girl d(>,<)b

hey peeps !
Banyak sangat cerita nak bagitahu korang ;) Nak bermula dari mana ? ohh ya ! Jom cerita pasal 'persahabatan' . Kawan , Sahabat , Rakan , Saeng and others :D

98.9% kita share masalah or pengalaman kita dekat kawan kan ? Tapi , ape korang rasa bila mereka tidak menghiraukan pada kita bila kita ada masalah . Sakit hati kan ? hmm , manusia selalunya tidak peka tentang masalah ini . Ramai antara kita buat 'don't know' jaa --'

well , aku ade kenal dengan sorang manusia macam nih . Jenis buat 'don't know' jaa bila aku sendiri ada masalah .Wahh , melampau nampaknya kan dia tuh ? err , rasa macam nak buad 'side kick' jer kat dia --' HAHAHA *evil laugh .

Lepas aku tengok gaya dia macam tuh , aku pongg tidak menghiraukan dia . Ehh , dia pulak buat statement 'bodo' cakap aku buang kawan ? uh ?! gilaa lah kau :P

Okayy , lupaka cerita aku :D hihi . kayy , kawan nih macam macam ragam . Ade tuh sampai nak berpisah pongg macam tak kan jumpa jumpa dah . hihi . Maybe aku tak kot . *Aku taknak jumpa kau lagih , kau lahh manusia yg paling bermasalah yg pernah aku jumpa kau -.-' burrrr !

Sebenarnya , aku sangat kecil hati dengan perangai kawan aku sorang nih . Tapi , nak cakap kat dia aku kecik hati dengan dia memang tak lahh kot :P well , just luahkan di sini , harap kau terasa :'|

KAU kalau ader pakwe/makwe sekali pongg tidak bermakna KAU harus pinggirkan kawan-kawan KAU . Pleasee Take a Note dear :"(


Najwa Latif - AdaMu

Merenung ke luar jendela
Melihat kebesarannya
Mensyukuri segala nikmat
Yang dikurniakan di dunia

Kau berikan ku kekuatan
Tuk berpegang pada jalan
Walau penuh dengan cabaran
Ku tahu ku adaMu Tuhan

Kerna kau yang satu
Yang setia bersama ku
Dikala ku jatuh ku bangkit kernaMu
Ku tahu ku adaMu disisi ku selalu

Bantulah hambaMu mencari keredhaanMu
Ku tahu ku adaMu
Ku adaMu selalu
Kerna kau yang satu

Yang setia bersama ku
Dikala ku jatuh ku bangkit kernaMu
Ku tahu ku adaMu disisi ku selalu
Bantulah hambaMu mencari keredhaanMu

Ku tahu ku adaMu
Ku adaMu selalu
ku merenung ke luar jendela

Melihat kebesarannya
Walau penuh dengan cabaran
Ku tahu ku adaMu Tuhan