::My Evil Twin::

As salam . Hai ! Bgi korg yg xtau ag yg ak ade twin . yea , ak ade twin ! but , bkan udof like me :P she most beautiful than me . Oh my , ak mrndah dri ? hahaha jrang skali ak mcam nieh . haha WHATEVER ! korg nak tgok . yeah .. nie dia >>

Fatihah-Ismail
 Dah ! jgn nak kutuk-kutuk ak plak ! uhh , kan ak da ckap . She most beautiful than me ! WHATEVER lar . *bongok ! Excually , dia xde lar evil sgt . stkat gadoh ngn ak tuf , prkre biase ! haha :D *she's not available .
haha Bongokk !  WHATEVER lar ~! FULLSTOP ! bye-bye-bye .

1 ulasan:

Prince Eskandar Bieber berkata...

c0z y0ur amazing..
just the way y0u are..

Dear Yayah @ miss potpet potpet
wh0 say y0u're n0t beautiful..
i kn0w y0ur heart is m0re beautiful than TAMAN TENGKU ANIS..
at me u're the m0st cute friend that i've g0t..
i support that you say y0ur twin is beautiful..
w0e.. i g0t a crush at him.. (*kidding*)
-OLIGO-