Life must be go on

Walaupun KAMO da xder dlam hidup aku , xbermakne ak xbleh truskan hidup ak kan ?
Eleh , KAMO cumalah seorang yang hanya mampu menyakiti hati seorang perempuan kan ,
ops , atau patut aku panggil pnyakit hati wanita ! Ish ,kjam sngguh KAMO ! selpas KAMO mnyakiti hati ak,
ak tlah melebalkan KAMO sbgai PLAYBOY ! mmg layk larh ..

KAMO xder prasaan brslah ke ? slpas apa yg KAMO lakukn trhadp kaum wanita . Wanita juga mmpunyai hati dan perasaan yg hrus dijga dan dilndngi ! bkan untk dipermainkan dan disakiti ! Sama sperti ak . Tak lyak ker hati ak untk dijga dan dilndngi .? Ak pon ade perasaan dan hati jgak ! huhuhu

Kejam nyer hati kau buat aku begini ! Kejam ! Kejam ! Kejam ! Aku xmau jmpa sama KAMO lagi . Buat seumur hdup aku ! Kalau kita ditkdirkan untk brjmpa kmbali .. KAMO anggap lah kenangn kita bersama xpernah trjdi .KAMO xperlu lah mngingati setiap kenangn yg trjadi antra kita . Ak tahu ak xlyak untk dijdikan kngan KAMO . Hanyalah skdar kisah lama ..

Aku berharap KAMO menemui CINTA sejati KAMO .. Dan ak brharap wanita itu tabah menghadapi hari-hari bersama KAMO !!

Tiada ulasan: